Виробництво локомотивів може бути локалізовано на 50-55%

Виробництво локомотивів в Україні може бути локалізовано на 50-55%. Про це на своїй сторінці у facebook повідомив один із авторів законопроєкту про локалізацію  номер 3739   народний депутат України Дмитро Кисилевський.

Навіть вантажні локомотиви, які Україна з початку 2000-х років самостійно не виробляла, зараз можуть бути локалізовані на 50-55%, адже в Україні є виробники значної частини комплектуючих і є підприємства, які здатні швидко розгорнути виробництво чи збирання електровозів і тепловозів”, – пише Кисилевський.

Також народний обранець розкритикував закупку американських локомотивів.

Просто абсурд, коли як «велику перемогу» нам представляють купівлю готових американських локомотивів. Це плювати в обличчя тисячам українських робітників й інженерів, які працюють на українських підприємствах. Це економічна недолугість, якої ми маємо позбутися. Залізничну техніку маємо замовляти на українських підприємствах”, – зазначив він.

Як приклад вдалої роботи депутат навів українські вагони. Мовляв, вантажні вагони майже на 100% український виріб.

З української руди і брухту виготовляють метал, з металу виготовляють запчастини і складові, українські підприємства роблять зборку, а проєктувальники – технічну документацію. Трохи менша, але так само значна частка української складової в пасажирському вагоні. За моїми оцінками – близько 60-75%”, – зазначив парламентарій.

Раніше  Дмитро Кисилевський  заявив  про можливий запуск вимог з локалізації машинобудівної продукції, що передбачаються законопроєктом номер 3739  із середини 2021 року.

Нагадаємо, у серпні Верховна Рада 248 голосами «за»  прийняла за основу проєкт Закону про внесення змін до Закону України “Про публічні закупівлі” щодо створення передумов для сталого розвитку та модернізації вітчизняної промисловості.

Раніше  у Європейському Союзі попередили  про негативні наслідки введення Україною локалізації під час держзакупівель у галузі машинобудування.