Казахська залізниця підбила підсумки співпраці з німецьким Deutche bahn

У КТЖ відзвітували про річницю початку співпраці з німецькою DB Engineering & Consulting. Відповідне повідомлення опубліковане на офіційній сторінці казахської залізниці на Facebook.

Так, наразі у проєкт залучені близько 50 фахівців DB Engineering & Consulting, які працюють над покращенням сервісу, продажів, операційної діяльності та обслуговування. Пріоритетними є клієнтоорієнтованість, операційна ефективність, реорганізація процесів (включає автоматизацію стандартних завдань) та найбільш важливими з усіх, особливо під час зниження доходів в умовах глобальної кризи, — управління вартістю.

Основна мета на цей час — фокусування на оновленні рухомого складу, оскільки саме це питання є основою для створення цінності для клієнтів. Середній вік вагонного парку перевищує 30 років, і його подальше використання просто не дає можливості для впровадження необхідних сучасних сервісів, продиктованих ринком, з одного боку, а також унеможливлює досягти економії, ефективної операційної діяльності та обслуговування, з іншого”, – ідеться в повідомленні.

Основним досягненням на сьогодні названо:

– скорочення витрат на обслуговування вагонів Тальго (-15%);

– кардинальне оновлення постільного інвентарю, а також приведення у відповідність супутніх процесів з його підготовки, передачі та подальшого обслуговування;

–  інтерполяція необхідності в оновленому рухомому складі, включаючи глобальний бенчмаркінг для інтеграції світових стандартів у пасажирський транспортний сектор Казахстану.

Нагадаємо, раніше казахстанські залізниці зняли заборону на в’їзд на територію республіки вагонів інших залізничних адміністрацій, введений на початку літа.

Причиною заборони у КТЖ називали перевантаженість залізничної інфраструктури. Проте, за даними ЗМІ, реальною причиною була низька ставка на російські вагони.