У Швейцарії введено в експлуатацію перший маневровий локомотив на акумуляторних батареях

Швейцарська залізниця Rhätische Bahn ввела в експлуатацію перший маневровий локомотив з тяговими акумуляторами. Про це повідомляє railway-news.com.

Нові маневрові локомотиви виготовлені швейцарською компанією Stadler. Усього швейцарська залізниця замовила сім таких маневрових локомотивів Geaf 2/2. Вартість договору становить 21,5 млн швейцарських франків.

Маневрові локомотиви Geaf 2/2 працюватимуть в основному під електричною тягою (OLE). Проте вони також оснащені тяговою батареєю, яка дозволить локомотивам працювати на неелектрифікованих коліях.

При використанні електричної тяги локомотиви (вага 30 тонн) матимуть максимальну швидкість 80 км/год; при роботі батареї швидкість буде 40 км/год. На 2% схилі локомотив може переміщати до 500 тонн, при 60% – 70 тонн.

Нагадаємо, у Нідерландах з 2021 року почнуть випробовувати безпілотні маневрові локомотиви. Прототип буде оснащено автоматичним контрольним обладнанням GoA4 від Alstom, інтелектуальною технологією виявлення та розпізнавання перешкод.

Крім цього, він зможе самостійно починати рух та зупинятися, управляти тягою й гальмами, проводити зчеплення вагонів.