Казахстанська залізниця пропонує зернотрейдерам возити збіжжя за розкладом

Акмолинське відділення казахстанської залізниці запропонує своїм клієнтам технологію маршрутних відправлень зерна на експорт. Про це повідомляє пресслужба АТ «КТЖ-Вантажні перевезення».

Як зазначається, згідно з планом, вантажні поїзди мають прямувати як пасажирські до пункту призначення без переробки на сортувальних станціях за затвердженим розкладом.

Така технологія поліпшить вантажообіг та прискорить час обробки вагонів і опрацювання документів на пунктах переходу Сари-Агаш, Курик. Окрім того, таким чином забезпечуються мультимодальні перевезення з використанням різних видів транспорту, регулярного фідерного сполучення через порт Актау, сервісу на Транскаспійському міжнародному транспортному маршруті.

«Для своєчасного оформлення документів, формування складів в Акмолинському відділенні залізниці створено оперативне диспетчерське коло. Спільно з державними територіальними службами Акмолинської і Північно-Казахстанської області організовано Штаб з питань забезпечення та координації дій з перевезення, відвантаження зерна та продуктів його перемолу. Засідання штабу проводиться щодня за участю трейдерів», – зауважив заступник директора філії АТ «КТЖ-Вантажні перевезення» – «Акмолинське відділення ДП» Ерлан Рахімжанов.

Відзначається, що у межах Акмолинського відділення розташовані станції трьох великих обласних центрів: Акмолинської, Північно-Казахстанської і Костанайської.