На маріупольському напрямку оновлюються колійні елементи п’яти залізничних мостів

Цього року на маріупольському напрямку (якщо точніше, то в межах Запорізької дирекції залізничних перевезень Придніпровської залізниці) суттєво оновлюються колійні елементи штучних споруд. 

Так, влітку працівники Дніпровського мостобудівного поїзда філії «Центр з будівництва та ремонту інженерних споруд» АТ «Укрзалізниця» замінили дерев’яні шпали і бруси на підходах та прогоні металевого мосту 293 км перегону Пологи—Гусарка. Нещодавно аналогічний комплекс робіт виконувався на мосту  229 км перегону Фісаки—Обща.

Як розповів кореспонденту «Медіацентру «Магістраль» заступник начальника служби колії Придніпровської залізниці зі штучних споруд Вадим Киричок, на початку листопада укладаються залізобетонні мостові безбаластні плити замість дерев’яних мостових брусів на металевому мосту 38 км перегону Верхній Токмак ІІ—Більманка. Після цього фахівці Дніпровського мостобудівного поїзда працюватимуть на двох залізобетонних мостах перегону Верхній Токмак І—Нельгівка бердянського напрямку.