Китайська CRRC побудує гібридні локомотиви з тяговими акумуляторними батареями для угорського вантажного оператора Rail Cargo Hungaria

Вантажний оператор Rail Cargo Hungaria (дочірнє підприємство Федеральних залізниць Австрії) уклав контракт з китайською компанією CRRC Zhuzhou Locomotive (CRRC ZELC, входить до складу корпорації CRRC) на розробку чотирьох дослідних зразків гібридних локомотивів, які будуть оптимізовані для вантажних перевезень і маневрової роботи в Європі. Про це повідомляє журнал “Железные дороги мира”.

“CRRC ZELC розробить два гібридних маневрових локомотиви і два магістральних локомотиви з живленням від контактної мережі і тягових акумуляторних батарей для роботи на неелектрифікованих шляхах. Китайська компанія візьме на себе всі витрати по розробці локомотивів. Протягом 36 місяців після підписання контракту всі чотири локомотиви повинні отримати міжнародні сертифікати”, – йдеться у повідомленні.

Як зазначається, Rail Cargo Hungaria потім візьме локомотиви в оренду терміном на 4 роки, причому договір оренди включає і обслуговування техніки.

“У договорі міститься опція, яка передбачає в разі відсутності претензій до роботи локомотивів їх оренду на більш тривалий термін або придбання, а також покупку додатково 20 одиниць кожного типу на прийнятних умовах. Переваги нових локомотивів проявляться в вагонних перевезеннях по маршрутам, що включає неелектрифіковані ділянки”, – додається у повідомленні.

Маневрові локомотиви будуть використовуватися на території Угорщини, в той час як магістральні – на залізницях Хорватії, Сербії, Румунії, Македонії, Греції і Болгарії.