У Німеччині стартували випробування цифрового автоматичного зчеплення вантажних вагонів

Випробування цифрового автоматичного зчеплення від чотирьох різних виробників мають розпочатися в поточному місяці з метою відібрання спільного стандарту для всієї залізниці. Про це повідомляє railwaygazette.com.

“Пілотний проєкт” відбувається під керівництвом Deutsche Bahn. Також у консорціумі – SBB Cargo, Rail Cargo Austria та лізингові компанії Ermewa, GATX Rail Europe та VTG. Випробування триватимуть до грудня 2022 року. Вартість випробувань 13 млн євро.

На початковій фазі випробувань 12 вагонів (включаючи кілька вагонів-цистерн) власності GATX Rail Europe та VTG, будуть обладнані зразками DAC (Digital Automatic Coupler). На другому етапі буде сформований потяг-прототип з 24 вагонів для пробного курсування в Німеччині, Швейцарії, Австрії та інших країнах.
Випробування включатимуть регулярні операції та випробування на сортувальних станціях.

Метою досліджень є створення єдиних стандартів у цифровому зчепленні, що дасть можливість перейти до повної автоматизації руху.

Нагадаємо, у Нідерландах з 2021 року почнуть випробовувати безпілотні маневрові локомотиви. Прототип буде оснащено автоматичним контрольним обладнанням GoA4 від Alstom, інтелектуальною технологією виявлення та розпізнавання перешкод.

Крім цього, він зможе самостійно починати рух та зупинятися, управляти тягою й гальмами, проводити зчеплення вагонів.