Норвезький уряд виділить на розвиток залізничного транспорту 2,8 млрд євро

“Ці кошти будуть витрачені на кілька інфраструктурних проєктів і закупівлю рухомого складу. Зокрема, буде профінансовано будівництво ділянки Клеверуд – Серлі в межах проєкту лінії Осло – Хамар. Проєкт включає спорудження нової станції в місті Танген, тунелю на ділянці Клеверуд – Еспа і моста довжиною 1070 м – найдовшого залізничного моста в Норвегії”, – йдеться у повідомленні.

Як зазначається, повністю проєкт планується завершити у 2026 році.

«У 2019 почалося будівництво двоколійної лінії в губернії Вестфолд, що дозволить значно покращити сполучення Осло з центром губернії Тенсберг. Роботи тут будуть завершені в 2025 р. Заплановано також подовження на 40 км лінії Bergen від міста Хенефос до передмістя Осло Саннвіка. Почнуться роботи з електрифікації ліній Тронхейм – Схьyoрдал, Хеллем – шведська межа, а також одного з ділянок в межах Тронхейма», – додають у журналі.

Як зазначається, на закупівлю дев’яти електропоїздів FLIRT виробництва Stadler, які будуть експлуатуватися в східній частині країни, закладено 110 млн крон. Ще 50 млн крон виділяється на модернізацію п’яти вагонів із заміною сидінь кріслами з регульованими спинками, аналогічними тим, що використовуються в бізнес-класі літаків, з метою створення комфортних умов для поїздок в нічний час.

Повідомляється, що 448 млн крон буде спрямовано у сферу вантажних залізничних перевезень, включаючи реконструкцію терміналів, будівництво обгонних колій та модернізацію переїздів.