Анбандлінг Укрзалізниці: Ремонти замість контейнерів

Укрзалізниця продовжує реформування та анбандлінг компанії. Перевізника планується розділити на чотири окремих напрями: пасажирські перевезення, вантажні, інфраструктура й ремонт. Про це в інтерв’ю виданню Мінтранс розповів директор з комерційної роботи та логістики УЗ Іраклі Езугбая.

“Зараз ми в процесі формування цієї вертикалі. Ми створюємо бізнес-одиниці у формі філій і переводимо на них активи. Потім потрібно буде зробити окрему звітність по доходах і видатках. Ми повинні чітко розуміти, наскільки прибуткова або збиткова кожна бізнес-одиниця”, – розповів Езугбая.

Розповів Езугбая і про долю Центра транспортної логістики, який планувався стати своєрідною базою для створення вантажного оператора.

“Ми створимо нову філію UZ-cargo. ЦТЛ продовжує працювати в тому форматі, в якому працює зараз. У найближчій перспективі це буде частина UZ-cargo і буде управлятися одним системним управлінням”, – зазначив менеджер.

Раніше  голова правління Укрзалізниці Володимир Жмак заявив, що хоче зробити з УЗ прибуткову компанію, а також виділити в УЗ чотири вертикально інтегровані бізнес-одиниці: вантажні перевезення, пасажирські перевезення, інфраструктуру й окремо вивести контейнерні перевезення. Пізніше Жмак усе ж запевнив, що четвертою вертикаллю буде виробництво та ремонти, проте контейнерні перевезення також можна буде виділити в окрему компанію, але трохи згодом.