У Німеччині затверджений остаточний варіант траси високошвидкісної лінії Франкфурт-на-Майні – Мангейм

Нова лінія, розрахована на швидкість руху 300 км / год, пройде від станції Франкфурт-Аеропорт, куди вже підходить ВСМ з Кельна, до Мангейма і з’єднається з високошвидкісною магістраллю Мангейм – Штутгарт. Передбачено також відгалуження на Дармштадт.

Всього в ході публічного обговорення, яке тривало протягом 4 років, вивчалося 32 можливих варіанти траси, причому остаточне рішення по її проходженню було прийнято з відібраних 10 варіантів на останньому засіданні спеціально організованого форуму.

Лінія скоротить час у дорозі між Франкфуртом-на-Майні і Мангеймом з 38 до 29 хв. Обраний варіант передбачає 57,8 км нового будівництва, включаючи 12,7 км колії в тунелях і 7,2 км – в виїмках. За новою ВСМ в денні години будуть курсувати пасажирські поїзди, а вночі – вантажні. Це дозволить скоротити, зокрема, вантажні перевезення в нічний період на інших лініях, що проходять в зонах житлової забудови.

Приступити до будівництва нової ВСМ передбачається в середині 2020-х років.