Запланований другий гамбурзький тунель швидкісної швидкісної лінії

Фірманське Федеральне міністерство транспорту та інновацій (BMVI) представило плани щодо нового тунелю швидкісної швидкісної лінії на сході та заході в Гамбурзі, який з’єднає головний вокзал міста з новим залізничним вокзалом та станцією швидкісної лінії, що будується в Дібштайху.

Очікується, що новий тунель із двома стволами швидкістю 60 км / год коштує 3 млрд. Євро і матиме три проміжні станції: одна біля Гамбург-Дамтор з підключенням до запланованої лінії метро U5, інша – до Шлюмпа з прямими сполученнями до двох ліній U-Bahn та третя біля Дорманнсвега на північ від станції швидкісної залізниці Хольстенштрассе.

Найпершою можливою датою відкриття нового тунелю, який в основному фінансується федеральним урядом, є 2035 рік.

Новий тунель пропонується як збільшити пропускну здатність лінії швидкісного трамвая, так і створити дві додаткові магістральні колії через північ Гамбурга, оскільки існуюча лінія швидкісної лінії Даммтор – Хольстенштрассе буде перетворена на стандарти основної лінії змінного струму 15 кВ.

Ця ділянка лінії обладнана двома колійними шляхами та двома електрифікованими колійними лініями швидкісного міського тракту 1,2 кВ постійного струму, що є одним із найбільш значних вузьких місць у німецькій мережі. Ділянка часто є пропускною здатністю, що перешкоджає роботі більше служб по всьому місту, що призводить до того, що більшість регіональних служб з північного заходу закінчуються в Альтоні, в 4 км від центру міста.

Згідно з планами, станції швидкісної лінії на Штерншанце та Гольстенштрассе будуть закриті та частково замінені новими станціями на новій лінії. Нова лінія також обслуговуватиме як існуючі сполучні лінії швидкісного сполучення від Хольстенштрассе до Альтони, так і забезпечить сполучення з запланованим новим маршрутом S32 від Хольстенштрассе на захід до Лурупа та Осдорфера Борна.