Залізниці Німеччини і компанія Siemens спільно розроблять поїзд на водневому паливі та пункт його заправки

Спільний проект H2goesRail залізниць Німеччини (DB) і компанії Siemens буде фінансуватися в рамках національної програми розвитку водневої енергетики і паливних елементів.

Проект передбачає створення комплексної системи, включаючи потяг на паливних елементах і пункт його заправки воднем. Siemens займеться будівництвом рухомого складу на водневому паливі, використовуючи в якості основи регіональний моторвагонний поїзд Mireo Plus. Передбачається, він буде мати двовагонний виконання і отримає знову розроблений тяговий привід на водневому паливі. Цей поїзд Mireo Plus H за своїми характеристиками (потужність 1,7 МВт, прискорення 1,1 м/с ² і швидкість до 160 км/год) не поступатиметься існуючим електропоїздів, а дальність його ходу без дозаправки складе 600 км.

DB розробляють конструкцію пункту заправки поїзда воднем. Тривалість заправки повинна бути такою ж, як у дизель-поїздів, і не буде перевищувати 15 хв. Генерувати водень DB намір в Тюбінгені з екологічно чистої електроенергії. Обслуговувати поїзд будуть в депо DB в Ульмі. Дослідна експлуатація нового поїзда на одній з дільниць у федеральній землі Баден-Вюртемберг намічена на 2024 р.