У 2020 році обсяг контейнерних перевезень по залізниці між Китаєм і Європою виріс майже вдвічі

У 2020 року в сполученні Китай – ЄС – Китай прослідувало понад 10 тис. Поїздів, або 927 тис. Контейнерів (за даними залізниць Китаю (CR) на 20 серпня 2020 г.). Таким чином, обсяг контейнерних перевезень, географія яких охоплює 21 країну і 92 європейських міста, в порівнянні з аналогічним періодом 2019 р виріс на 98,3%.

Оператором найбільш завантаженого транс’європейських коридору, який проходить по залізницях Росії, Білорусі і Казахстану, виступає «ОТЛК ЕРА». Оператор здійснює транспортування вантажів через територію Росії, Казахстану і Білорусії в складі регулярних контейнерних поїздів із Китаю в Європу (5430 км) за 5,5 сут.

У жовтні ця компанія забезпечила відправку понад 600 контейнерних поїздів, а за останнє півріччя їх середньомісячна кількість перевищила 500.

З початку 2020 року компанія «ОТЛК ЕРА» перевезла 430 тис. TEU, а до кінця року планує досягти позначки 500 тис. TEU.

Найбільш популярними в потребності в номенклатурі товарів, що перевозяться в повідомленні Китай -Європа, є вироби з пластмаси та гуми, текстиль, оптичне та медичне обладнання, парфумерія та косметика, а в зворотному напрямку – деревина та вироби з неї, фрукти, овочі та інші харчові продукти, а також медичне приладдя.

Зростанню обсягів контейнерного транзиту сприяє встановлення конкурентоспроможних цінових умов, розширення спектра і підвищення якості послуг, а також диверсифікація транзитних маршрутів.

Згідно з даними TAC Index, тільки за останній тиждень жовтня вартість вантажних авіаперевезень за маршрутом Китай – Гонконг – ЄС зросла на 9%, а в цілому за жовтень – на 60%. У той же час вартість транспортування по залізниці істотно не змінилася.

За даними голландського BCI Global, за маршрутом Китай – ЄС – Китай курсує близько 150 поїздів на тиждень з вантажами для 30 європейських і 16 китайських регіонів