На Придніпровській магістралі завершили капітальний ремонт ще двох залізничних мостів

У регіональній філії «Придніпровська залізниця» АТ «Укрзалізниця» завершили ремонт двох залізобетонних мостів на перегоні Верхній Токмак-1 – Нельгівка (Запорізька область), що підвищить безпеку руху поїздів через штучні інженерні споруди магістралі.

Під час тривалих «вікон» колійники замінили на залізничних мостах, розташованих на 138 км та 140 км одноколійного перегону Верхній Токмак-1 – Нельгівка, 2 дефектні залізобетонні прогони і відремонтували 4 зношені мостові устої.

Ремонтні роботи виконували фахівці й техніка колійного господарства АТ «Укрзалізниця» – Дніпровського мостобудівельного поїзда філії «Центр з будівництва та ремонту інженерних споруд», Великотокмацької дистанції колії регіональної філії «Придніпровська залізниця», колійних машин Придніпровської дирекції філії «Центр з будівництва та ремонту колії».

Завдяки оздоровленню, залізничні мости 138 км та 140 км перегону Верхній Токмак-1 – Нельгівка щонайменше два десятиліття безпечно експлуатуватимуться без обмежень швидкості руху поїздів. Обидва мости знято з обліку дефектних споруд.

Загалом у 2020 році для гарантування безпеки руху на штучних спорудах регіональної філії було виконано комплекс ремонтно-колійних робіт. Зокрема, на 4 мостах колійники замінили дерев’яний брус залізобетонними плитами безбаластного мостового полотна; на 5 – оновили дефектні прогонові конструкції із залізобетону; на 10 – вклали на підходах спеціальні мостові залізобетонні шпали; на 4 – замінили дефектний дерев’яний мостовий брус.

До кінця цього року на залізниці планують виконати капітальний ремонт ще одного залізобетонного мосту – на 191 км перегону Дніпро Головний – Нижньодніпровськ, на якому також замінять дефектний прогін.