У листопаді Укрзалізниця на 21 % збільшила обсяги перевезення вантажів у внутрішньому сполученні

Укрзалізниця продовжує нарощувати темпи перевезення вантажів. Так, за 29 діб листопада обсяги перевезення вантажів залізницею України в усіх сполученнях становили приблизно 27 млн т, що на 7 % більше відповідного періоду минулого року. Зокрема, у внутрішньому сполученні цей показник становив 13 млн т, що на 21 % більше, ніж у листопаді 2019 р.

У поточному місяці Укрзалізниці вдалося поліпшити основні показники експлуатаційної роботи. Так, середньодобове навантаження становило 788,5 тис. т, що майже на 8 % більше відповідного періоду минулого року. У середньому на добу регіональні філії навантажували 12,1 тис. вагонів, що майже на 7 % більше минулорічного показника.

За 29 діб листопада 2020 р. такий якісний показник використання рухомого складу, як обіг вантажного вагона, прискорений проти зазначеного періоду минулого року на 32,7 % і становив 7,76 доби. Середньодобова дільнична швидкість вантажного поїзда зросла на більш ніж 5 % і становила 35,3 км/год.

Також за 29 діб листопада Укрзалізниця поліпшила експлуатаційні показники локомотивного парку. Зокрема, на 5,1 % — до 451 км — збільшився показник середньодобового пробігу локомотива. А середньодобову продуктивність локомотива поліпшено на 4,3 % до минулого року — вона становила 1201 тис. ткм брутто.

За словами директора з комерційної роботи і логістики АТ «Укрзалізниця» Іраклія Езугбая, таких показників вдалося досягти насамперед завдяки збільшенню плечей обслуговування, покращенню диспетчеризації, ліквідації дефіциту локомотивів і прозорим умовам гри на ринку перевезень. «Уже немає ситуації, коли хтось на станції вирішує, буде їхати той чи інший вантаж або ні. Зараз всі вантажовідправники перебувають у рівних умовах. Сьогодні ми перевозимо 100 % від заявлених вантажів, і маємо плани тільки нарощувати темпи і обсяги перевезень», — зазначив він.

Нагадаємо, що Укрзалізниця також працює над збільшенням вантажообігу і частки власних вагонів на ринку. В наступному році компанія планує збільшити частку власних вагонів на ринку до 35—40 %.