Успішні тести накопичення енергії для першого гібридного поїзда TER

Прототип системи накопичення енергії першого гібридного поїзда TER завершив випробування на майданчику Albes в Тарбі, центрі передового досвіду для «зелених» тягових систем.

Випробування дали змогу доопрацювати дизайн та розпочати виробництво попередніх серійних систем у вересні. Вони будуть встановлені на першому експериментальному гібридному поїзді TER на початку 2021 року.

Гібрид TER – перший у Франції проект з виробництва гібридного поїзда Régiolis, проект, запущений компанією Alstom у 2018 році у партнерстві з SNCF та французькими регіонами Центр-Валь-де-Луар, Гранд-Ест, Нувель-Аквітанія та Оксітанія.

Гібридизація передбачає заміну половини теплових двигунів системами накопичення енергії, що складаються з літій-іонних акумуляторів.

«Ми сьогодні робимо новий крок до тієї форми залізничної мобільності, яка все більше шанує планету. Гібридний TER є частиною спектру рішень, яким ми прагнемо, поряд з регіонами, щоб виробляти більше TER і менше CO2 за допомогою нашої програми Planeter. Оскільки кожна ситуація різна, ми маємо кілька рішень. Я дякую компанії Alstom та регіонам Оксітанії, Гранд-Ест, Нувель-Аквітанія та Центр-Валь-де-Луар за якість нашого партнерства ”, – сказав Френк Лакруа, керуючий директор TER.

Цільові цілі – зменшення споживання енергії та викидів парникових газів на 20%, а також зменшення експлуатаційних та технічних витрат. Літій-іонні акумулятори дозволять відновлювати та зберігати гальмівну енергію для повторного використання. Тяга буде більш економічною, поєднуючи теплову та накопичену енергію. Це ще одна перевага: теплові двигуни можна зупиняти під час тривалих зупинок на станціях, тоді як поїзд потім живиться від своїх батарей. Ця технологія допоможе зберегти працездатність у разі низької напруги на контактній мережі.

Виробництво попередніх серійних тягових коробок – системи накопичення енергії, що включає літій-іонні акумулятори та перетворювач потужності, розпочалося у вересні 2020 року на майданчику компанії Alstom в Тарбі. Одночасно SNCF та Alstom продовжують свою роботу над демонстрацією та розробкою нормативних вимог щодо безпеки.

Перший поїзд, поїзд Regiolis Occitanie, який вже експлуатується, буде гібридизований на початку 2021 року на заводі Alstom в Райхсхофені, а випробування відбуватимуться протягом року.

Потім випробування триватимуть на комерційній службі з 2022 року для перевірки функцій та ефективності рішення в реальних умовах з метою масового розгортання.