Введено в експлуатацію електрифікацію залізниці в Раджастані

Остаточна ділянка електрифікації 25 кВ 50 Гц на трасі Північно-Західної залізниці Делі – Аджмер була офіційно введена в експлуатацію 29 листопада, коли міністр залізниць Піюш Гоял відмітив перший електричний потяг, який курсував між Дігхаварою та Бандікуї.

Ділянка довжиною 35 км завершує коридор, який проходить на південь від Реварі поблизу Делі назустріч лінії Агра – Джайпур у Бандікуї, а потім повертає на південний захід через Джайпур до Аджмера.

Виступаючи на соціально дистанційному святкуванні на станції Дхігавара, Гоял пояснив, що Індійські залізниці рухаються вперед поетапно, швидкими темпами та якісно, додавши, що електрифікація маршруту сприятиме чистішому та зеленішому середовищу в регіоні Національної столиці . Це допомогло б усунути забруднення, пов’язані з тягою дизеля, водночас зменшивши залежність Індії від імпортного палива.

Незважаючи на те, що лінія Мумбаї – Кота була електрифікована 35 років тому, міністр заявив, що впродовж багатьох років у Раджастхані було небагато електрифікації. Зараз це упущення розглядалося в рамках урядової програми електрифікації всієї ширококолійної мережі до кінця 2023 року. За п’ять років до вересня 2020 року, за його повідомленнями, було прокладено не менше 1 433 маршрутних км в штаті в середньому близько 240 км / рік.

Електрифікацією маршруту Делі Сарай Рохілла – Мадар – Аджмер займалася Центральна організація електрифікації залізниць, яка створила проектну групу в Джайпурі та сім місцевих депо електрифікації. За даними CORE, проект передбачав будівництво шести тягових підстанцій, 26 комунікаційних станцій та 23 418 фундаментних щогл.

Очікується, що електрифікація збільшить середню швидкість поїздів та підтримає розвиток промисловості та сільського господарства, пропонуючи фермерам можливість рухати свою продукцію далі та швидше.