Підготовчі роботи розпочалися на ділянці Верона – Віченца ВСМ Верона – Падуя

Італійський консорціум IRICAV 2 оголосив про початок підготовчих робіт з випередженням запланованого раніше терміну на ділянці Верона – Віченца довжиною 44,2 км у складі ВСМ Верона – Падуя. Вартість будівництва цієї ділянки оцінюється в 2,7 млрд євро, всієї ВСМ – 4,8 млрд євро. 

Консорціум IRICAV 2 в складі групи Webuild і компанії Hitachi Rail STS (колишня Ansaldo STS) за участю обох в співвідношенні 83:17 уклав контракт вартістю 2,5 млрд євро з оператором інфраструктури залізниць Італії Italian Rail Network (RFI) в серпні 2020 р  

Підготовчі заходи включають земляні роботи на місці проходження майбутнього тунелю в комуні Сан-Мартіно-Буон-Альберго під автодорогою А4 в районі однієї з розв’язок.

З грудня 2020 році консорціум також почне попередній кваліфікаційний відбір підрядників, які в подальшому можуть бути запрошені для участі в тендері або переговорах по контрактам на проведення основних робіт в рамках проекту.

Ділянка Верона – Віченца проходить через 13 муніципалітетів Італії і буде двоколійним на додаток до двухпутної традиційної залізничної лінії. Його будівництво планується завершити в 2026 р 

У свою чергу лінія Верона – Падуя стане завершальним ділянкою ВСМ Мілан – Венеція і увійде до транс’європейської мережі TEN-T в складі Середземноморського коридору, що проходить від Іспанії до кордону з Україною. Із завершенням будівництва цієї високошвидкісної лінії прямий доступ до мережі ВСМ отримає до 75% населення Італії