Демонстраційний автомобіль Revolution Very Light Rail підготовлений до випробувань

Великобританія: прототип вагона Revolution Very Light Rail доставлений до залізничного технологічного центру Quinton в Лонг-Марстоні, де остаточне складання, інтеграція системи та перевірка ефективності будуть завершені на початку 2021 року перед демонстрацією потенційним спонсорам залізничних проектів та зацікавленим сторонам.

Revolution VLR розробляється консорціумом під керівництвом Transport Design International, включаючи орган безпеки RSSB, лізингову компанію Eversholt Rail, Університет Warwick’s Warwick Manufacturing Group, автономний виробник стручків RDM Group, що базується в Ковентрі, постачальник двигунів Cummins, Prose та Transcal Engineering.

Двонаправлений автомобіль довжиною 18 м – це вдосконалена розробка вагона ULR Express, який TDI та Severn Lamb поставили у 2015 році для транспортування працівників заводу на промисловій лінії в турецькому місті Конья.

Проект RVLR має на меті поєднати залізничні та автомобільні технології, щоб забезпечити “ сучасний, привабливий та економічно вигідний ” транспортний засіб для використання на коротких маршрутах з низьким рівнем руху, де функціонування традиційних важких залізничних поїздів або повне переведення на стандарти легкої залізниці вважається неекономічний.

Передбачається, що Revolution VLR може бути використаний для розширення послуг на недостатньо використовуваних відгалуженнях, для полегшення відновлення неробочих ліній та забезпечення спроможності побудувати розширення маршрутів для поліпшення залізничного сполучення з житловими та бізнес-проектами. RSSB визначив 35 маршрутів, які можуть бути придатними для VLR, і кілька операторів висловили зацікавленість.

Вагон призначений для мінімізації ваги, а отже, інфраструктури та експлуатаційних витрат. Як результат, експлуатація на лініях, які є спільними із звичайними залізничними транспортними засобами, потребуватиме особливих процедур управління. Консорціум повідомив Rail Business UK, що для несегрегованих операцій необхідно оцінити небезпеки та пов’язані з ними ризики та ввести відповідні оперативні та / або технічні пом’якшення. “На наш погляд, навряд чи це буде практичним для маршруту з високим рівнем звичайного руху, але це не цільовий тип маршруту для розгортання RVLR”, – заявив речник. «Для маршрутів із незначним рівнем інших пасажирських, вантажних перевезень ми вважаємо, що повинні бути можливі відповідні механізми».

Деякі члени консорціуму також беруть участь в окремому проекті за підтримки міської ради Ковентрі, яка розробляє прототип низькопідлогового трамвая Very Light Rail.