Індія активно вводить в експлуатацію виділені вантажні коридори

В кінці грудня 2020 року прем’єр-міністр Індії Н. Моді по відеозв’язку офіційно запустив в експлуатацію ділянку Східного виділеного вантажного коридору (DFC) протяжністю 351 км між станціями Нью-Хурджа і Нью-Бейопер (штат Уттар-Прадеш) і дав сигнал до відправлення вантажного поїзда довжиною 1500 м, веденого електровозом серії WAG12 споруди Alstom.

Нова ділянка, будівництво якого обійшлося в 57,5 ​​млрд індійських рупій, розвантажить діючий головний хід між Делі і Канпурі, прискорить просування вантажів, приверне місцеві промислові підприємства до залізничних перевезень. Максимальна швидкість руху поїздів в DFC становить 100 км / ч в порівнянні з 75 км / год на залізницях Індії (IR), середня – 70 км / год проти 26 км / год на IR.

Одночасно був офіційно відкритий диспетчерський центр в місті Праяградж, призначений для управління рухом поїздів на всьому полігоні Східного вантажного коридору протяжністю 1856 км. Цей коридор, рух по якому планується відкрити у 2022 р. з’єднає станції Сануол в штаті Пенджаб і Данкуні в Західній Бенгалії, пройшовши через штати Уттар-Прадеш, Біхар, Харьяна і Джаркханд.

На початку 2021 р. глава індійського уряду також по відеозв’язку відкрив ділянку Нью-Реварі – Нью-Мадар Західного вантажного коридору протяжністю 306 км і відправив за маршрутом Нью-ательє – Нью-Кішангарх на електротязі великоваговий контейнерний поїзд довжиною 1500 м з двоярусною завантаженням контейнерів. На введеному ділянці побудовано дев’ять вантажних станцій, в тому числі шість проміжних і три вузлові. Він поєднав Східний і Західний коридори. 

Дочірня компанія залізниць Індії – Dedicated Freight Corridor Corporation of India (DFCCIL), що виконує функції замовника будівництва виділених вантажних коридорів, планує протягом найближчих місяців завершити спорудження 1100 км нових ліній. Зокрема, в березні 2021 р. належить підготувати до введення в експлуатацію ділянку Східного вантажного коридору довжиною 46 км від станції Нью-Хурджа до вузлової станції Дадрі на південний схід від Делі на стику двох коридорів. Крім того, в 2021 – 2022 рр. планується поетапно відкрити рух поїздів на лінії довжиною 1504 км, що зв’язує Делі з портом імені Джавахарлала Неру близько Мумбаї.