На приміській лінії Делі – Мератх в Індії буде впроваджена гібридна система ETCS рівня 3

Транспортна корпорація національного столичного округу Індії (NCRTC) за підсумками тендеру обрала компанію Alstom в якості постачальника систем сигналізації, управління рухом поїздів і зв’язку для приміської лінії Делі – Газіабад – Мератх протяжністю 82 км з 24 станціями. Це одна з ліній, що входять в  створювану систему швидкісного приміського транспорту індійської столиці.

Згідно з контрактом вартістю 106 млрд євро компанії Alstom належить розробити, поставити, змонтувати, випробувати і ввести в експлуатацію системи СЦБ, управління і контролю, платформні двері і телекомунікаційне обладнання. При цьому вперше в Індії буде впроваджена європейська система управління рухом поїздів у виконанні гібридної ETCS рівня 3, яка передбачає розбиття фіксованих блок-ділянок системи ETCS рівня 2 на короткі віртуальні блок-ділянки з метою підвищення пропускної спроможності. Максимально допустима швидкість руху на лінії складе 160 км / год, час у дорозі між кінцевими пунктами скоротиться з 90 – 100 до 60 хв.

В рамках цього проекту компанія Alstom має намір вперше використовувати комбінацію з ETCS, цифрових систем мікропроцесорної централізації і автоведення ATO з передачею даних по мережі LTE. На лінії курсуватимуть електропоїзди, які будує компанія Bombardier.

У 2019 р. Alstom підписала контракт з SNCF Réseau – оператором інфраструктури залізниць Франції на обладнання високошвидкісної лінії Париж – Ліон системою сигналізації, яка може бути налаштована як гібридна ETCS рівня 3. Це дозволить пропускати по лінії до 16 пар високошвидкісних поїздів на годину.

Повноцінна система ETCS рівня 3 з рухомими блок-ділянками, що працює поверх мережі радіозв’язку TETRA, впроваджена компанією Alstom на монорельсової дорозі в німецькому Вупперталі