Капвкладення на північноамериканську залізницю BNCF в 2021 році складуть майже 3 млрд доларів США

Залізниця першого класу BNSF (США) 20 січня 2021 р оголосила про прийняття плану капітальних витрат на 2021 року в обсязі 2,99 млрд дол. США. Таким чином, він опинився порівнянним з тим, що був прийнятий на 2020 р. коли було заявлено 3,08 млрд дол.

Велика частина коштів, 2,41 млрд дол., піде на обслуговування і ремонт рухомого складу, оздоровлення баластної призми на ділянках колії загальною протяжністю 17,7 тис. Км, заміну рейок на 689 км шляху і укладку 2,6 млн нових шпал.

На реалізацію проектів, спрямованих на підвищення ефективності перевізної діяльності, планується витратити 400 млн дол. В основному це стосується спорудження двоколійних ділянок на магістральній лінії Southern Transcon в східній частині штату Канзас і будівництва в районі міста Сандпойнт (штат Айдахо) моста через озеро Панда-Орей . І ще 180 млн дол. Піде на закупівлю вантажних вагонів та іншого обладнання.

Із завершенням проекту будівництва на лінії Southern Transcon протяжність двоколійних ділянок виросте на 80 км, що дозволить істотно підвищити провізну спроможність цієї магістралі.

BNSF продовжує розгортати на окремих ділянках систему управління рухом поїздів по радіоканалу Positive Train Control (PTC), а також обладнати диспетчерські центри системою Movement Planner, що дозволяє інтегрувати різні рішення в галузі управління рухом і логістики.

BNSF – одна з провідних вантажних залізниць Північної Америки. Протяжність її ліній, що проходять по території 28 штатів США і трьом канадських провінціях, становить 52 тис. Км. BNSF також є одним з основних перевізників споживчих і продовольчих товарів, зерна та іншої сільгосппродукції, а також низькосірчистого вугілля і промислових вантажів, таких як нафта, хімічні добрива, будівельні матеріали та ін.