JR Central завершила випробування поїзда з гібридною силовою установкою

Японською залізничною компанією JR Central завершені випробування поїзда з гібридною силовою установкою. Нові поїзди серії НС85, розроблені компанією Nippon Sharyo, розраховані на рух зі швидкістю 120 км / год. Вони повинні замінити на маршрутах з обмеженим числом зупинок Nanki і Hida існуючі дизель-поїзда серії 85 з механічною передачею.

Поїзд НС85 оснащений дизель-генераторної установкою потужністю 145 кВт і блоком акумуляторних батарей ємністю 40 кВт/год. Використання акумуляторних батарей при розгоні і гальмуванні поїзда знижує рівень шкідливих викидів в атмосферу. При знаходженні на станції, коли дизельний двигун працює в режимі холостого ходу, система подачі палива відключає двигун. У порівнянні з дизель-поїздом серії 85 споживання палива новим поїздом знижено на 35%, рівень викидів CO₂ – на 30%, а NO𝐱 – на 40%. 

У конструкції НС85 застосовано багато інноваційних рішень, наприклад використовуються штамповані елементи візків, що дозволило знизити кількість зварних швів на 60%. Пристрій відстежування вібрації контролює стан візків та інших компонентів і в режимі реального часу передає зібрану інформацію в депо. Поїзд також оснащений автоматичною системою захисту (ATP) і запобігання зіткнення з дикими тваринами. Для зниження рівня шуму і вібрації двигун встановлений на гумових амортизаторах, пружини підвіски мають регулювання в трьох осях, поліпшена шумоізоляція статі вагона. Потяги комплектуються системами відеоспостереження, Wi-Fi, електричними розетками на сидіннях, інформаційними дисплеями. Вагони і туалети адаптовані для проїзду пасажирів з обмеженою мобільністю.  

JR Central планує закупити в 2022 – 2023 фінансовому році 64 поїзда НС85, вартість яких складе 31 млрд ієн (299,7 млн дол. США). У комерційну експлуатацію також надійдуть чотири вагони, які брали участь у випробуваннях.