В Індії почалося спорудження швидкісної приміської лінії Делі – Газіабад – Мератх

Транспортна корпорація національного столичного округу Індії (NCRTC) приступила до будівництва естакади довжиною 4,3 км, що з’єднує станції Сараї-Кале-Хан і Нью-Ашок-Нагар. Цей процес ознаменував початок спорудження лінії Делі – Газіабад – Мератх довжиною 82 км, що входить в мережу швидкісного приміського рейкового транспорту (RRTS).

До складу робіт входять монтаж прогонових будов естакади, пристрій з’їзду з неї, будівництво моста через річку Джамна, в’їзний естакади в депо Джангпура і двох надземних станцій.

Раніше NCRTC уклала з китайською компанією Shanghai Tunnel Engineering контракт на спорудження підземної ділянки лінії від станції Нью-Ашок-Нагар до Сагібабада довжиною 5,6 км. Компанія стала переможцем конкурсу, в якому брали участь п’ять претендентів. Це був заключний тендер на будівельні роботи. 

На лінії між станціями Сараї-Кале-Хан в Делі і Модіпурам на північ від Мератх спорудять 24 станції і два депо – в духу і Модіпураме. Планується, що час поїздки між двома містами складе менше 1 год.  

Станція Сараї-Кале-Хан стане великим транспортним вузлом, що з’єднує лінії RRTS Делі – Газіабад – Мератх, Делі – Гургаон – Шахджаханпур – Неемрана – Бехрод і Делі – Паніпат. Крім того, вона буде інтегрована з залізничною станцією Хазрат Нізамуддін і однойменною станцією метрополітену, а також з міжміським автобусним терміналом.

Будівництво лінії Делі – Газіабад – Мератх фінансується за рахунок кредиту в розмірі 1 млрд дол. США, наданого Азіатським банком розвитку (ADB). У травні 2020 р. NCRTC уклала контракт з компанією Bombardier на проектування, поставку та технічне обслуговування рухомого складу.

Перша ділянка лінії від Сагібабада до Дахау довжиною 17 км увійде в експлуатацію в 2023 р. рух по всій лінії відкриється в 2025 р.