Китай: перший маневровий локомотив на водневому паливі

На заводі корпорації CRRC в м. Датун (провінція Шаньсі) представлений перший китайський маневровий локомотив з живленням від гібридної силової установки, що включає паливні елементи на водні і тягові акумуляторні батареї. Ця установка здатна підтримувати потужність 700 кВт протягом 24,5 год. 

Локомотив побудований за модульним принципом, розрахований на швидкість руху 80 км / год і здатний переміщати склади масою до 5000 т по горизонтальних ділянках.

У числі переваг такого локомотива називають відсутність шкідливих викидів, менший рівень шуму, нижчу вартість і простоту технічного обслуговування в порівнянні з традиційними тепловозами і електровозами. CRRC розраховує, що локомотив з такою гібридною силовою установкою буде конкурентоспроможний на світовому ринку.