Компанія Talgo приступила до сертифікаційних випробувань високошвидкісного поїзда Avril в Іспанії

Почалися випробування першого поїзда Avril на одній з ділянок високошвидкісної лінії Мадрид – Галісія, у разі успішного завершення яких буде отримано допуск до комерційної експлуатації нових експресів іспанського пасажирського оператора Renfe. Випробування будуть проводити при швидкості до 360 км / год, максимальна швидкість поїзда в експлуатації складе 330 км / год. Всього Renfe замовила компанії Talgo 30 поїздів Avril.

У поїзді Avril довжиною 200 м два кінцевих моторних і 12 проміжних причіпних вагонів, в яких передбачено 581 місце для сидіння. Поїзд має полегшену конструкцію, що забезпечує економію енергії на тягу і загальне збільшення ефективності. У ньому передбачені зони для розміщення пасажирів на інвалідних візках, велосипедів і великогабаритного багажу.

Планується також отримання допуску поїзда Avril до експлуатації у Франції, що дозволить Renfe виконувати транскордонні високошвидкісні перевезення між двома країнами. Крім того, Talgo бере участь в тендері на поставку рухомого складу для високошвидкісної магістралі HS2 в Великобританії, пропонуючи поїзда на технологічній платформі Avril, причому будувати їх  передбачається на заводі в Шотландії.

Контракти з Renfe передбачають поставку поїздів різної конфігурації, в тому числі з автоматичною зміною ширини колії (стандартної європейської 1435 мм і іберійської 1668 мм). Перші 15 поїздів Avril були замовлені в кінці 2016 р. ще 15 од. – влітку 2017. При цьому передбачалося, що поїзди введуть в експлуатацію в 2020 р.