Укрзалізниця у 2021 році планує капітально відремонтувати понад 80 залізничних та пішохідних мостів

Упродовж цього року Укрзалізниця планує капітально відремонтувати 83 залізничні та пішохідні мости – на 22 більше ніж торік. Вони потребують оновлення, передусім для створення безпечних умов руху поїздів та перетину залізничних колій пішоходами. Всі ремонтні роботи виконуватимуть спеціалізовані підрозділи компанії.

Зокрема, у 2021 році передбачається відремонтувати 71 залізничний та 12 пішохідних мостів. При цьому найбільш важливі та трудомісткі ремонтні роботи будуть розгорнуті на окремих об’єктах Донецької, Придніпровської, Львівської та Південно-Західної залізниць.

Так, у ході ремонту залізничного металевого мосту через Дніпро на 190 км – 191 км дільниці П’ятихатки – Чаплине заплановано виконати заміну дефектного дерев’яного мостового полотна на плитне залізобетонне.

Дефектні елементи головних ферм прогонової споруди також буде замінено на залізничному мості через річку Сухий Торець на 26 км перегону Кожушко – Шпичкине. А на автодорожньому шляхопроводі на 1191 км по станції Волноваха передбачено виконати ремонт мостового полотна, влаштування перильного та бар’єрного огородження, ремонт прогонових споруд та опор освітлення.

Під час ремонту металевого мосту на 28 км дільниці Стрий – Івано-Франківськ будівельники виконають підсилення дефектних опор, а на залізничному мосту на 42 км дільниці Сапіжанка – Сокаль замінять на нові залізобетонні прогонові споруди.

Окрім цього, у ході ремонту пішохідного мосту по станції Васильків дільниці Київ – Фастів заплановано замінити дефектні залізобетонні прогонові споруди та конструкції сходів, а на залізничному мосту на 25 км дільниці Київ – Тетерів заплановано посилити металеві конструкції прогонових споруд.

Оновлення залізничних мостів здійснювалося й у 2020 році, тоді працівники спеціалізованих підрозділів Укрзалізниці капітально відремонтували 61 міст, з яких 53 залізничні та 8 пішохідні. Всі вони перебували у дефектному стані та потребували оновлення, передусім для створення безпечних умов руху поїздів та перетину залізничних колій пішоходами.