LeadMind – багатоцільова цифрова платформа компанії CAF для гнучкого планування перевезень

Іспанська компанія CAF розробила багатоцільову цифрову платформу LeadMind, засновану на аналізі наповненості пасажирського транспорту. Зазвичай склад поїзда заповнюється пасажирами нерівномірно. Більш заповненими виявляються вагони, які зупиняються ближче до сходів, ескалаторів і ліфтів. Оператору важливо контролювати наповненість вагонів, щоб створити більш комфортні умови поїздки, а в сучасних умовах – забезпечити також соціальну дистанцію між пасажирами. Технічно збір даних про наповненості вагонів здійснюється за допомогою зважування вагонів або застосування спеціальної системи підрахунку входять і виходять пасажирів.

У режимі реального часу, застосовуючи аналітичні засоби, оператор може відстежувати локалізацію скупчення пасажирів і інтервали часу їх утворення. Використовуючи ці дані, оператор може гнучко планувати графік роботи. У разі збоїв він має точну інформацію про кількість пасажирів у кожному вагоні поїзда, що дозволяє прийняти більш ефективні рішення по ліквідації наслідків. Крім того, на основі аналізу даних оператор може оцінювати роботу персоналу, розробляти сценарії і приймати рішення про заходи, необхідні для підвищення безпеки і якості обслуговування.

Пасажирам пропонується мобільне рішення для оптимізації поїздки. Програма надає пасажиру можливість прийти безпосередньо до прибуття поїзда і чекати його в тому місці на платформі, де зупиниться найменш населений вагон.