Пасажири Укрзалізниці у січні-лютому 2021 року 74% квитків придбали онлайн

Онлайн-послуги зручні та популярні серед клієнтів Укрзалізниці. Так, у січні-лютому 2021 року 2,47 млн залізничних квитків або 74% від загальної кількості реалізованих проїзних документів пасажири придбали через Інтернет.

Загалом за вказаний період Укрзалізниця реалізувала понад 3,35 млн квитків. Серед переваг, які спонукають пасажирів купувати квитки через Інтернет, — зручний сервіс, найактуальніша інформація щодо наявності місць у поїздах та вартості проїзду. Також на сайті booking.uz.gov.ua можна оформити пільгові квитки.

Нагадаємо, 12 січня Укрзалізниця у співпраці з Visa запустила перший власний чат-бот у Viber та Telegram з функцією прямого продажу квитків без посередників, що дозволяє придбати квитки дешевше, аніж на інших ресурсах.

У першому релізі для замовлення доступні квитки на швидкісні поїзди Інтерсіті+ та їх розклад, а також замовлення харчування під час поїздки, повернення придбаних квитків, інформування про прибуття, запізнення, номер колії та ін.

На постійній основі функціональність чат-ботів доопрацьовується, уже доступне замовлення електронних квитків для учнів профтехучилищ та студентів. Активувати бот можна за посиланнями: https://vb.me/ukr_railway або https://t.me/Ukrzaliznytsia_Tickets_Bot.