Обсяги вантажних перевезень між Литвою та Україною минулого року впали на 27%

Вантажні перевезення між Литвою та Україною впали на 27 % протягом 2020 року. Ситуацію мають покращити нові залізничні сполучення. Про це пише railfreight.com.

Так, у матеріалі зауважено, що Литва та Україна підписали Меморандум про наміри спільно розвивати свій транспортний та логістичний сектори. Угода стосується усіх видів транспорту. Однак саме залізниця стане головним рушієм їхньої співпраці.

За словами міністра транспорту Литви Скуодіса, його країна може надати Україні свій досвід та знання з питань транспорту. Прибалтійська країна нещодавно завершила реформування свого сектору залізничного транспорту.

Спільні розробки щодо залізничного транспорту спираються на три основні напрямки: перший – Литва та Україна хочуть запустити послугу напівпричепів між двома своїми найбільшими портами – Клайпедою та Одесою.

Щоб досягти успіху в цьому, дві країни домовились про використання спрощених митних процедур. Планується, що новий український закон про інтермодальний транспорт включатиме положення, які визначають, що напівпричепи вважаються контейнерами, а не транспортними засобами. Литва вже прийняла подібні закони.

У разі успішної реалізації, Клайпедському порту вдасться залучити більше перевезень і якимось чином компенсувати збитки, спричинені перенаправленням білоруських вантажів на початку року. Також, інтермодальний коридор між Одесою та Клайпедою як і плани з’єднати Ґданськ з Одесою – буде ще одним зв’язком Чорного моря та Балтійського коридору.

Другим напрямком є розвиток наявних послуг, відомих як поїзди «Вікінг» та «Containerships train». Зараз дві країни хочуть інвестувати більше в покращення умов вантажних перевезень цих маршрутів.

Ну і також наголошено, що наприкінці 2020 року компанія з вантажних перевезень LTG Cargo, створила українське відділення. Наразі й LTG Cargo планує створити в Україні спільний центр обслуговування та ремонту локомотивів.

«Ми розраховуємо на поступовий розвиток операцій LTG Cargo Ukraine: на першому етапі розвитку LTG Cargo Ukraine запропонує можливості оренди рухомого складу, експедиторських та інших послуг з перевезення вантажів», – прокоментував Мартинас Бурба, керівник комунікаційних проектів Литовських залізниць.