Завершено укладання шляху до великого залізорудного родовища в Західній Австралії

Австралійська будівельна компанія John Holland поклала шлях на заключній ділянці спеціалізованої залізниці довжиною 143 км до залізорудного родовища Елівана в регіоні Пілбара (штат Західна Австралія), розробку якого веде компанія Fortescue Metal.

На лінії було укладено 240 тис. шпал, 400 тис. т баласту, а з’єднання рейок забезпечено за рахунок 12 тис. зварних швів.

John Holland тепер приступить до робіт з укладання обгонних колій, а також по шліфуванню рейок і поставі шляху. 

Колійні роботи виконуються в рамках контракту, укладеного Fortescue Metal з John Holland в 2020 р. і включає також проектування, постачання і установку устаткування для систем сигналізації та управління рухом великовагових поїздів. 

Частина, що залишилася робіт з облаштування шляху повинна бути завершена в кінці червня 2021 року, а монтаж засобів сигналізації – в кінці серпня. Проведення випробувань конструкції колії заплановано на грудень. Всі роботи по підключенню систем сигналізації та зв’язку виконуються з випередженням графіка і також повинні бути завершені в кінці року. 

З введенням в експлуатацію лінія, розрахована на важковаговий рух, зв’яже залізорудну родовище Елівана з існуючою лінією Хамерслі довжиною 620 км, що веде в Порт-Хедленд. Новий коридор стане основним каналом транспортування залізної руди, видобуток якої почалася в грудні 2020 р. Повна потужність родовища складе 30 млн т на рік.