Поїзд FLIRT Akku може проходити на акумуляторах до 185 км

Компанія Stadler успішно завершила випробування поїзда FLIRT Akku, оснащеного тяговими акумуляторними батареями. Проект, започаткований в 2018 р, фінансувався Федеральним міністерством економіки і енергетики Німеччини і здійснювався спільно з Технічним університетом Берліна і німецькою компанією EWE. Метою створення поїзда було забезпечення можливості долати досить протяжні неелектрифіковані ділянки, не створюючи шкідливих викидів, що виділяються поїздами на дизельній тязі.

Поїзд, розрахований на живлення від контактної мережі або тягових акумуляторних батарей, вперше представили в 2018 р. За минулий час його пробіг при роботі тільки від акумуляторних батарей склав 15 тис. км. Особлива увага приділялася дослідженню поведінки батарей при різних сценаріях, зокрема при незапланованих затримках на лінії і екстремальних погодних умовах. Влітку 2019 р. пройшли випробування поїзда при аномально високій температурі повітря, що досягала 40°C, коли система кондиціонування повітря, якою оснащений поїзд, працювала з максимальним навантаженням. Взимку 2021 р. випробування проходили при значних негативних температурах.

У дослідженнях брала участь компанія – виробник батарей INTILION (Німеччина). За підсумками випробувань максимальна дальність пробігу на ділянках без контактної мережі досягла 185 км. Розрахункове значення цього показника становить 150 км.