Оператори Amtrak, Virginia Railway Express і CSX просувають програму Transforming Rail in Virginia

Штат Вірджинія, залізниця першого класу CSX, оператори пасажирських перевезень Amtrak і Virginia Railway Express (VRE) просувають ініціативу Transforming Rail in Virginia, що включає фінансування будівництва двоколійного залізничного моста через річку Потомак. Проект Transforming Rail in Virginia вартістю 3,7 млрд дол. США передбачає:

  • спорудження двоколійного моста, призначеного для пропуску пасажирських поїздів Amtrak і VRE. Цей міст, який стане власністю штату Вірджинія, пройде поряд з існуючим мостом компанії CSX – побудованим в 1904 р. і єдиним, що зв’язує Вірджинію і Вашингтон;

  • придбання штатом у CSX смуги відведення протяжністю 621,2 км та 358,8 км шляху. Ця угода вартістю 25 млн дол. США охоплює половину коридору Вашингтон – Пітерсберг (штат Вірджинія), напрямок Пітерсберг – Ріджуей (штат Північна Кароліна) і коридор Досуелл – Кліфтон Фордж (Вірджинія). За винятком Ашленді (Вірджинія) ширини смуги відведення в коридорі Вашингтон – Річмонд досить для будівництва рейкової лінії – по два шляхи для вантажних і пасажирських поїздів; 

  • заходи в розвиток інфраструктури в штаті сумарною вартістю понад 1 млрд дол. США.

Реалізація цієї ініціативи дозволить за підтримки штату подвоїти число поїздів Amtrak і тим самим забезпечити їх курсування майже з годинним інтервалом. Влада штату і компанія Amtrak уклали довгострокову угоду, яким передбачено курсування ще шести пар поїздів на добу, за його умовами Amtrak стане ексклюзивним провайдером послуг в міжміських повідомленнях на 30 років. 

Оператору VRE реалізація проекту дозволить збільшити на 60% обсяг пропонованих послуг в приміських повідомленнях. Крім того, закладається фундамент Південно-східного високошвидкісного коридору (SEC), а існуючий вантажний коридор Досуелл – Кліфтон Фордж резервується для організації пасажирських перевезень на напрямку схід – захід. Тим самим створюється потенціал для розвитку залізничних сполучень з усіма районами штату.