CRRC проявила інтерес до експериментального ділянці транспортної системи Transrapid з метою випробувань своїх потягів на магнітному підвісі

Німецька компанія Industrieanlagen-Betriebsgesellschaft (IABG), у володінні якої знаходиться експериментальна ділянка транспортної системи на магнітному підвісі Transrapid, розташований в районі Емсланд на північному заході Німеччини, підтвердила в місцевих ЗМІ, що отримала запит з боку китайської корпорації CRRC – найбільшого постачальника рухомого складу на відкриття комплексу для випробувань нових поїздів на магнітному підвісі.  

CRRC продовжує розробки на основі технології Transrapid за ліцензією концерну ThyssenKrupp (Німеччина). Останню розробку корпорації – поїзд серії CRRC 600 планується використовувати на лінії довжиною 400 км і вартістю 14,1 млрд дол. США, що зв’язує Шанхай, Ханчжоу і Нінбо в провінції Чжецзян. Проект першої ділянки цієї лінії Шанхай – Ханчжоу оприлюднений в 2020 р, плановий термін завершення – 2035 р.

Роботи з демонтажу випробувального комплексу в Емсланд почалися 5 років тому, але в основному охоплювали видалення електричного обладнання з метою його утилізації, несучої конструкції довжиною 31 км вони не стосувалися. Місцева влада намагалися раніше привернути увагу до потенціалу використання цього експериментального ділянки для випробувань технології Hyperloop.  

Експериментальну ділянку побудували в 1980 – 1983 рр. і використовували до 2011 р. Останній досвідчений поїзд Transrapid був спроектований для руху зі швидкістю до 500 км/год і вміщував 156 пасажирів.

З кінця 1960-х років уряд і промисловість Німеччини інвестували в дослідження і розробки Transrapid 850 млн євро, але єдиним комерційним проектом, реалізованим за цією технологією, було будівництво лінії довжиною 30 км, розрахованої для руху зі швидкістю 430 км/год, з шанхайського аеропорту Пудун до станції метро на південному сході міста. Відкриття лінії відбулося в 2003 р.

У Німеччині від планів побудови міжміського лінії на магнітному підвісі Берлін – Гамбург відмовилися в кінці 1990-х років, роботи по проекту менш довгої лінії між аеропортом і залізничним вокзалом Мюнхена зупинили в 2008 р, після чого більшість німецьких промислових компаній припинили фінансування подальших розробок по технології Transrapid.