Нова програма співпраці експедиторських фірм з вантажною компанією DB Cargo

У Німеччині підписано угоду про співпрацю компанії DB Cargo з оператором мультимодальних перевезень Kombiverkehr KG в частині реалізації програми з масштабної передачі перевезень вантажів на залізниці з автодоріг. Компанія Kombiverkehr займається розробкою і організацією схем мультимодальних перевезень за участю залізничного та автомобільного транспорту. Більше 230 експедиторських компаній – акціонерів Kombiverkehr виявили бажання співпрацювати з DB Cargo за цією програмою. Продуктивність DB Cargo дозволяє замінити 22 млн автомобільних поїздок в рік. Партнери вважають, що нова програма дасть можливість протягом наступних 10 років зменшити на 50 млн т викиди двоокису вуглецю. Це рівносильно щорічному виведення з експлуатації однієї електростанції, що працює на кам’яному вугіллі.

Прийнята програма передбачає пропозицію нових послуг, вдосконалення інфраструктури DB Cargo і експедиторських компаній, які співпрацюють з Kombiverkehr KG., А також скорочення тривалості операцій з навантаження-розвантаження контейнерів і обмінних кузовів на терміналах шляхом більш широкого впровадження цифровізації і автоматизації. Крім іншого, цифровізация робить більш прозорим обмін інформацією по всій логістичному ланцюжку. Кінцевою метою цих заходів є створення умов для організації руху вантажних поїздів по тактовою графіком. Це дозволить ще тісніше пов’язати між собою найважливіші економічні центри Німеччини і всієї Європи.

Вихідною базою для вирішення цього завдання є наступне: більше 200 маршрутних поїздів на тиждень пов’язують вже зараз 16 великих терміналів на території Німеччини. Крім того, щотижня 560 поїздів мультимодальної системи перевезень доставляють товари і вантажі в міста Європи. При цьому учасники логістичного ланцюжка мають в розпорядженні більше 15 тис. маршрутів, включаючи поромні сполучення з Грецією, Туреччиною і Швецією.

В даний час, згідно з даними федеральної статистичної служби, частка мультимодальних перевезень в загальній вантажній роботі залізниць становить 36%. Потенціал зростання цього показника найвищий серед усіх видів перевезень: протягом 10 років прогнозується зростання частки мультимодальних перевезень на 150%, оскільки вони ідеально підходять для глобалізованих ланцюжків доставки