У Болгарії протягом чотирьох років планують завершити реконструкцію залізниці від сербської до турецького кордону

Компанія «Железопутна інфраструктура» (НКЖІ), національний оператор інфраструктури залізниць Болгарії, підписала два контракти на реконструкцію ділянок Волуяк – Петирч і Петирч – Драгоман загальною вартістю приблизно 367 млн ​​болгар. левів (183 млн євро без ПДВ). Роботи будуть виконуватися в рамках проекту модернізації лінії Софія – Драгоман – кордон з Сербією, співфінансування якого здійснюється з Фонду згуртування Євросоюзу.

З виконанням робіт за цими двома контрактами НКЖІ завершить створення сучасної залізниці від сербської до турецького кордону, що поліпшить якість пасажирських і вантажних залізничних перевезень.   

За умовами першого контракту на ділянці Волуяк – Петирч планується укласти приблизно 12 км другої колії, а також побудувати нову залізничну станцію і зупинний пункт Костинброд, модернізувати системи управління рухом, сигналізації і зв’язку. Підвищення безпеки забезпечать за рахунок будівництва пішохідних переходів і шляхопроводів. У зоні проходження траси через міські території побудують шумозахисні споруди. Вартість даного контракту становить 91 млн 999 тис. Левів (46,9 млн євро без ПДВ), термін його виконання – 40 міс. Підрядником виступить компанія Vistra. 

Роботи на ділянці Петирч – Драгоман довжиною 20,9 км включають будівництво другої колії протяжністю близько 17 км і реконструкцію 6,5 км дороги на одноколійній ділянці, монтаж контактної мережі, а також спорудження залізничної станції Сливница і станційної будівлі в Петирч, модернізацію систем управління рухом і зв’язку. Передбачається будівництво п’яти шляхопроводів, двох переходів через залізничні колії, а також естакади і дренажної системи. Будуть побудовані і шумозахисні споруди протяжністю близько 3864 м. Термін виконання даного контракту, який оцінюється в 275 млн левів (140,3 млн євро), – 4 роки. Його підрядником виступає грецька компанія Gek Terna. 

З укладенням цього договору портфель замовлень компанії Gek Terna в Болгарії досяг 3 млрд євро. На даний момент компанія завершила роботи в рамках ще одного проекту, пов’язаного з реконструкцією та електрифікацією лінії Димитровград – Свиленград, а також з модернізацією і електрифікацією ділянки Крумово – Першотравень в складі лінії Пловдив – Свиленград