CAF поставить до Швеції електропоїзди і поїзди на біодизельному паливі

Шведська компанія AB Transitio уклала контракт з компанією CAF на поставку поїздів регіональних повідомлень на основі рамкової угоди, підписаної в 2014 р. Базовий контракт передбачає будівництво 20 чотирьохвагонних електропоїздів і 8 поїздів з комбінованим приводом, що працюють на біодизельному паливі і складаються з трьох пасажирських вагонів і вагона з силовою установкою. В якості опції передбачена поставка ще 19 електропоїздів та 7 поїздів на біодизельному паливі. Вартість базового контракту перевищує 250 млн євро, в разі використання всіх опцій ця сума збільшиться майже вдвічі. Замовник отримає перші поїзди до кінця 2023 р.

Потяги для AB Transitio створені на основі конструктивної платформи Civity (версія Nordic) і адаптовані до роботи в екстремальних погодних умовах, зокрема при температурі повітря від -40 до +40 ° C. Передбачається, що вони будуть експлуатуватися в чотирьох регіонах (ленах) Швеції: Йончепінг, Кальмар, Крунуберг і Блекинге. Компанія AB Transitio як учасник контракту і власник поїздів буде надавати їх в оренду транспортним адміністраціям регіонів. Перш за все нові поїзди надійдуть на лінії Krösatågen і Kustpilen. На останній ведуться роботи з електрифікації, і тут передбачається використовувати поїзди із комбінованим приводом.

Придбання нових поїздів викликано необхідністю розвивати повідомлення по існуючих лініях в умовах зростаючого попиту і оновлювати парк експлуатованих електро- і дизель-поїздів, вирішуючи завдання підвищення якості транспортного обслуговування і зниження несприятливого впливу громадського транспорту на навколишнє середовище. Біодизельне паливо отримують виключно з відновлюваних ресурсів.

Довжина кожного електропоїзда – 76 м, поїзди з комбінованим приводом – 67 м. Можлива робота по системі багатьох одиниць до трьох поїздів, причому допускається спільне використання електропоїздів і поїздів з комбінованим приводом. В одному електропоїзді – 190 пасажирських крісел, в дизель-поїзді – 140. Максимальна швидкість електропоїзда – 200 км/год, поїзди з комбінованим приводом при використанні дизеля – 140 км/год. Потяги розраховані на роботу з європейською системою управління рухом ETCS / ERTMS і застосовуваної в Швеції системою STM.