Парламент Німеччини схвалив участь держави у фінансуванні приватних вантажних ліній

Парламент ФРН (бундестагу) ​​погодив участь держави у фінансуванні будівництва нових вантажних ліній, які не є державною власністю. Це стало можливим завдяки внесенню змін до відповідних законів. Починаючи з 2013 р. федеральні кошти були доступні для поточного утримання приватних ліній, але їх не можна було використовувати на будівництво об’єктів нової інфраструктури. Прийняті зміни покликані сприяти передачі вантажів з автомобільного транспорту на залізниці. Федеральне міністерство транспорту і цифрова інфраструктура Німеччини (BMVI) має намір збільшити частку останніх принаймні до 25% до 2030 р.

З 1 березня 2021 р. до 50% витрат на будівництво нових ліній і ділянок, а також на реконструкцію і поточне утримання експлуатованої інфраструктури буде покриватися з федеральних джерел. Щорічно на ці цілі заплановано виділяти 34 млн євро, що вдвічі більше, ніж у попередній рік. Починаючи з 2024 р. фінансування збільшиться до 49 млн євро. Загальна вартість програми в розрахунку на 5 років складає 200 млн євро.

З метою прискорення залучення приватних інвестицій для будівництва під’їзних шляхів підприємств довжиною до 2000 м і шляхів до промислових і торговельних майданчиків завдовжки до 3000 м скасована процедура затвердження плану. Також обговорено участь держави у фінансуванні облаштування примикань приватних ліній до мережі державних залізниць. Ще одним завданням є розвиток вантажних площадок малого і середнього розміру. Передбачено покриття за федеральною програмою до 80% витрат на облаштування функціональних вантажних дворів. Від цієї ініціативи особливо виграють сільські райони.