АВВ поставить тягове обладнання для поїздів споруди Stadler

Компанія АВВ уклала контракт з розробником і виробником рухомого складу Stadler на поставку тягового устаткування, яке встановлять на електропоїзди для транспортних підприємств Берліна (BVG) і землі Шлезвіг-Гольштейн. Предметом контракту, вартість якого не розголошується, є економічні тягові перетворювачі і бортові накопичувачі енергії на базі літій-іонних акумуляторних батарей великої потужності. На мережу компанії NAH.SH, що спеціалізується на приміських перевезеннях, надійде 55 електропоїздів, оснащених тяговими перетворювачами і тяговими акумуляторними батареями.

Літій-іонні акумуляторні батареї сучасного модульного виконання виготовлять в Бадені (Швейцарія) і інтегрують в систему накопичувача енергії на заводі в Міндена (Німеччина). Завдяки однаковій архітектурі силова електроніка всіх тягових перетворювачів АВВ реалізована на однаковій елементній базі, в тому числі і в електропоїздах змінного струму.

Потяги, призначені для землі Шлезвіг-Гольштейн, будуть звертатися на маршрутах, мають неелектрифіковані ділянки протяжністю до 80 км. Це дасть можливість відмовитися від використання тут дизельної тяги. Підзаряд акумуляторних батарей буде вироблятися при русі по електрифікованих ділянках, а також в депо від мережі напругою 400 або 1000 В.

У Берліні тягові перетворювачі нового покоління встановлять більш ніж на 600 вагонах метрополітену. Експлуатовані поїзда, термін служби яких досяг 30 років, замінять сучасними, що забезпечують підвищені надійність та енергоефективність, що досягається завдяки значному зниженню маси тягового обладнання АВВ. У Берліні вже успішно працюють кілька поїздів серії IK, виготовлених компанією Stadler з використанням тягового обладнання АВВ.