Локомотив FLXdrive дозволяє знизити витрату палива на 11% при тязі поїздів спільно з тепловозами

Компанія Wabtec підвела підсумки перших 3 місяців експлуатаційних випробувань свого першого локомотива FLXdrive з тяговими акумуляторними батареями. Локомотив розроблений в рамках проекту, який фінансувався радою з охорони повітряного середовища штату Каліфорнія. На початку травня 2021 р. за цей локомотив Wabtec була відзначена призом на конкурсі 2021 World Changing Ideas Awards, який проводить американське ділове видання Fast Company.

В рамках експлуатаційних випробувань пробіг локомотива масою 195 т і потужністю 2,4 МВт склав приблизно 21,5 тис. км. При цьому він спільно з двома тепловозами використовувався для тяги великовагових поїздів на маршруті залізниці BNSF в Каліфорнії. В ході випробувань досягнута економія дизельного палива в середньому 11%. Wabtec розраховує наростити цю частку до 30%, збільшивши надалі потужність локомотива до 6 МВт. Виготовити такий локомотив FLXdrive наступного покоління планується протягом найближчих років.

Також досягнуто значне скорочення шкідливих викидів. Підзарядка тягових акумуляторів здійснюється під час гальмування поїзда. Передбачено також пункт підзарядки в одному з депо. Система Trip Optimizer компанії Wabtec відповідає за енергоефективне ведення поїзда та розподіл споживання потужності на тягу між локомотивами.