PESA готується представити рухомий склад на водневому паливі

На виставці залізничної техніки і технологій TRAKO, яку планується провести в Гданську в третій декаді вересня 2021 р. компанія PESA готується представити прототипи маневрового локомотива і поїзда з енергоблоком на водневих паливних елементах. Про це заявив президент компанії К. Здзіарскі на минулій у Варшаві конференції Impact 21.

Чотиривісний локомотив SM42Dn створюється у співпраці з компаніями PKN Orlen і Orlen Koltrans на базі маневрового тепловоза SM42 і призначений для ведення поїздів масою до 3200 т. Він спроектований з урахуванням вимог національного законодавства для реалізації на польському ринку. Введення в експлуатацію першого зразка намічений на нафтопереробному заводі в Плоцьку.

Локомотив оснащений чотирма асинхронними двигунами потужністю 180 кВт кожен і двома, по одному на два двигуна, тяговими перетворювачами з рідинним охолодженням виробництва компанії АВВ, а також перетворювачем власних потреб. Блок енергопостачання складається з літій-титанат-оксидних акумуляторних батарей ємністю 167,7 кВт · год, які також заряджаються при рекуперативному гальмуванні. Два модуля водневих паливних елементів потужністю по 82 кВт виробництва канадської компанії Ballard отримують паливо з резервуарів місткістю 175 кг.

Локомотив буде оснащений системою управління по радіоканалу, відеокамерами, адаптованими для роботи в складних умовах, в тому числі розташованими над зчіпними пристроями, а також відеотерміналом в кабіні машиніста. Надалі планується переклад таких локомотивів на автоматизований режим роботи.

Одночасно на основі технології водневих паливних елементів PESA розробляє нову платформу пасажирських поїздів Regio 160, призначених для регіональних перевезень зі швидкістю до 160 км/год Таким чином, компанія готова запропонувати найекологічніший рухомий склад, який відповідає вимогам мінімізації шкідливих викидів відповідно до європейською стратегією кліматичної. нейтральності