На безпілотних великовагових поїздах Rio Tinto протестують систему виявлення перешкод компанії Rail Vision

Дослідний зразок системи виявлення перешкод, розробленої ізраїльською компанією Rail Vision, встановлять на одному з локомотивів, які використовуються для водіння безпілотних великовагових поїздів на мережі гірничодобувної компанії Rio Tinto в Західній Австралії.

Відповідну угоду підписано між компаніями Rail Vision і Hitachi Rail STS – розробником і системним інтегратором проекту AutoHaul, в рамках якого на початку 2019 був завершений перехід до безпілотного управління важкими поїздами, що перевозять руду по мережі протяжністю 1700 км між шахтами і портами в регіоні Пілбара . На цій мережі є 52 переїзди. Випробування мають на меті переконатися в придатності системи для виявлення потенційних перешкод на шляху або поблизу від нього.

На першому етапі випробувань Rail Vision повинна продемонструвати працездатність системи, на другому – виконати технічні роботи, пов’язані з її впровадженням. На третьому етапі передбачено протягом 3 міс тестувати систему на мережі Rio Tinto.

Якщо випробування завершаться успішно, обладнання Rail Vision може бути встановлено на всіх 220 локомотивах, що застосовуються в безпілотному великоваговому русі.

Одним з інвесторів Rail Vision є компанія Knorr-Bremse, обладнання якої також використовується в проекті AutoHau.