Siemens готує інноваційні рішення для поїздів на водневому паливі

Компанія Siemens підписала меморандум про взаєморозуміння з дослідним інститутом Гельмгольца Ерланген-Нюрнберг з поновлюваних джерел енергії (HI ERN), що передбачає співпрацю в розробках, спрямованих на застосування технології зберігання водню в рідкому носії (LOHR) на залізничному транспорті.

Протягом останніх років компанія Siemens розробила поїзд Mireo Plus H на водневому паливі, яке зберігається в накопичувачі в газоподібному стані під великим тиском. Інститут HI ERN є одним зі світових лідерів в області технології LOHR, яка передбачає зберігання водню в хімічно зв’язаному вигляді в рідкому органічному носії. При цьому водень НЕ випаровується, допускає безпечне зберігання і недороге транспортування. Така технологія підходить для генерації електроенергії з водню на борту поїзда. Крім того, заправка тягової одиниці воднем спрощується і допускає використання існуючої інфраструктури тепловозних депо.

Відповідно до угоди, Siemens Mobility може передати інституту HI ERN один з магістральних локомотивів Vectron, щоб в подальшому продемонструвати придатність концепції LOHR для залізниць.