DB використовують штучний інтелект в диспетчерському управлінні рухом поїздів

На міській залізниці (S-Bahn) Штутгарта почалося застосування технології штучного інтелекту (ІІ) для підвищення ефективності диспетчерського управління рухом поїздів при збоях в перевізному процесі. Інструментарій ІІ розроблений залізницями Німеччини (DB) самостійно і вже в 2021 р. буде поширений на інші мережі S-Bahn країни.

На S-Bahn Штутгарта ІІ в реальному часі обробляє різні варіанти оперативних змін в розкладі руху з метою мінімізувати запізнення при збоях. При перших тестах точність дотримання розкладу вдавалося підвищити на величину до 3%. У більших транспортних мережах зростання точності руху може виражатися двозначними величинами. Додатково за допомогою інструментарію ІІ вдається збільшити щільність руху поїздів.

Крім того, DB нарощують масштаби використання в технічному обслуговуванні рухомого складу. Зокрема, ІІ в автоматичному режимі розпізнає збої в роботі бортового обладнання високошвидкісних поїздів ICE і інформує про них персонал. В майбутньому DB поширять цю технологію на кілька депо для потягів ICE. Проходять також перші випробування технології ІІ стосовно до регіональних пасажирських і вантажних поїздів.