У мексиканському коридорі Tren Maya курсуватимуть потяги X’trapolis споруди Alstom

Компанія Alstom розкрила деякі подробиці про техніку, яку планується поставити для залізничного коридору, створюваного на півострові Юкатан в рамках проекту Tren Maya. В кінці травня 2021 році консорціум за участю Alstom був оголошений переможцем відповідного тендеру.

Сума контракту складе 1,3 млрд євро, з неї на частку Alstom припадає близько 1 млрд євро. Передбачено поставити 42 поїзда сімейства X’trapolis, причому вагони цих поїздів будуть спиратися на полегшені візки Flexx Eco виробництва Bombardier Transportation (нині входить до складу Alstom), розраховані на швидкість руху до 176 км/год.

Потяги X’trapolis будуть поставлені в трьох конфігураціях – Xiinbal (з місцями для сидіння), Janal (з додатковими вагонами-ресторанами) і P’atal (зі спальними місцями для тривалих поїздок). Великі інтервали між рядами крісел створюють комфортні умови для пасажирів. Передбачені полки над кріслами для компактних речей, а також вертикальні стійки для більшого багажу в кожному вагоні. Пасажири з обмеженою мобільністю зможуть безперешкодно переміщатися по всьому поїзду. Широкі вікна забезпечать хороший огляд пейзажів в регіоні цивілізації майя. З урахуванням спекотного клімату поїзди матимуть потужні пристрої вентиляції і кондиціонування повітря.

Alstom також обладнує поїзда і залізничну інфраструктуру (більше 1500 км) європейською системою управління рухом поїздів ETCS рівня 1.