DB модернізують парк високошвидкісних поїздів ICE 1

Компанія DB Fahrzeuginstandhaltung, що входить до складу холдингу залізниць Німеччини (DB), приступила до модернізації парку поїздів ICE 1, що курсують по країні вже 30 років. Повномасштабному розгортанню робіт передувало успішне оновлення поїздів попередньої серії.

Висока якість виготовлення і технічного обслуговування забезпечило великий термін служби цих моторвагонних поїздів, прийнятих в експлуатацію в 1991 р. Проте зростаючі вимоги до якості транспортних послуг зумовили прийняття рішення про необхідність модернізації всього парку. Уже модернізовані поїзда ICE 1 з повністю оновленим зовнішнім забарвленням за своїми інтер’єрами нічим не відрізняються від поїздів ICE останніх серій.

Модернізація ICE 1, що збільшує термін їх служби мінімум до 2030 р, потребують значно менших витрат, ніж закупівля нового рухомого складу. У вагонах всіх поїздів встановлюють пасажирські крісла нової конструкції, укладають сучасне килимове покриття, монтують туалети нового типу. Для пасажирів з обмеженою мобільністю встановлюють столики змінної висоти. У тамбурах і загальних салонах розташовують оновлені інформаційні монітори. Потяги будуть базуватися на новій IT-платформі ITonICE, що охоплює всі приміщення в вагонах поїзда.  Кінцеві моторні вагони оснащуються сучасними тяговими перетворювачами зі зниженою витратою енергії.

Всі види робіт по модернізації розподілені між заводами компанії DB Fahrzeuginstandhaltung. У Ноймюнстері модернізують вагони першого класу. У Крефельде оновлюють обладнання вагонів-ресторанів і сервісних вагонів (в сервісних вагонах поряд з місцями другого класу є два купе для ділових зустрічей і службові купе), а в Нюрнберзі модернізують вагони другого класу. Кінцеві моторні вагони направляють в Дессау. Деякі проміжні вагони виводять з експлуатації, так як модернізовані поїзда складатимуться не з 12 вагонів, як раніше, а з дев’яти. Списані вагони згодом використовують як джерело запасних частин.

Більш короткі поїзди мають ряд переваг: вони швидше розганяються, не уступаючи поїздам ICE останнього покоління, можуть зупинятися біля коротких платформ. Це значно спрощує завдання планування перевізної роботи. В рамках стратегії DB Starke Schiene оновлені потяги будуть звертатися між Берліном і Кельном, Франкфуртом-на-Майні і Мюнхеном, а також на таких популярних напрямках, як Нюрнберг – Майнц і Кельн – Гамбург.