Підписано контракт на будівництво ВСМ в Техасі

Приватна компанія Texas Central – девелопер проекту високошвидкісної лінії Даллас – Х’юстон – уклала контракт вартістю 16 млрд дол. США з італійською будівельною компанією Webuild і її місцевим дочірнім підрозділом Lane Construction. Підписання контракту є одним з останніх кроків по завершенню оформлення фінансових аспектів проекту перед початком будівництва.

З урахуванням додаткових робіт вартість контракту збільшилася на 2 млрд дол. США порівняно з оцінкою на момент укладення угоди цими компаніями у вересні 2019 р. Виконання робіт за контрактом зажадає створення близько 17 тис. прямих робочих місць і ще 20 тис. на підприємствах постачальників. Близько 73 млрд дол. США буде направлено на закупівлі матеріалів в 37 штатах і у вузькоспеціалізованих італійських постачальників. 

Фінальну угоду консолідує результати 4 років підготовчої роботи Webuild і Lane Construction, які забезпечать нагляд на етапі будівництва високошвидкісної лінії довжиною 379 км, включаючи залізничну інфраструктуру, штучні споруди та будівлі, в тому числі депо. В основному лінія пройде на естакадах для зменшення впливу на місцевих жителів і землевласників. 

Проект побудований на основі рішень, реалізованих компанією JR Central на лінії Токайдо Сінкансен. При максимальній швидкості руху 320 км/год поїздка між кінцевими пунктами займають менше 90 хв з єдиною проміжною зупинкою в долині Бразос близько Техаського університету A&M. У години пік поїзди курсуватимуть з інтервалом 30 хв. До 2050 р, за прогнозами, річний пасажиропотік досягне 13 млн чол. тим самим скорочуючи на 101 т в рік викиди газів, що викликають парниковий ефект.