В Італії планують випробувати технологію MagRail

Компанія RFI – оператор інфраструктури залізниць Італії та польсько-швейцарська компанія Nevomo підписали меморандум про взаєморозуміння, відповідно до якого протягом року партнери проаналізують технічну та економічну доцільність застосування технології MagRail на мережі RFI. Ця технологія допускає одночасний пропуск по модернізованій залізничній лінії як звичайних поїздів, так і поїздів на магнітному підвісі.

Крім того, угода передбачає активізацію робіт по впровадженню цієї технології на залізничному транспорті.

Технологія MagRail передбачає модернізацію звичайних і високошвидкісних залізниць, за якими поїзди MagRail рухатимуться зі швидкістю до 550 км/год. Рухомий склад приводиться в рух мультисегментним лінійним двигуном, а зниження опору руху забезпечує система пасивного магнітного підвішування.

Виняток необхідності виконання великих обсягів будівельних робіт при впровадженні цієї технології може дати значну економію в порівнянні зі спорудженням нових ліній. Партнери планують подати заявку до Європейського фонду інновацій для отримання фінансової підтримки повномасштабного пілотного проекту на випробувальному полігоні RFI в районі Сан-Донато (Болонья). Випробування допоможуть оцінити можливості комерційного використання технології MagRail.

Попереднє техніко-економічне дослідження впровадження цієї технології, виконане компаніями Nevomo і IDOM, показало можливість досягнення значного соціально-економічного ефекту. Отримано грант від Євросоюзу на будівництво першої повномасштабної випробувальної ділянки довжиною 750 м в Польщі, яке може початися влітку 2021 р.