Нові контракти консорціуму Webuild в коридорі Неаполь – Барі

Оператор інфраструктури залізниць Італії Rete Ferroviaria Italiana (RFI) уклав з консорціумом на чолі з компанією Webuild (колишня інженерно-будівельна корпорація Salini Impregilo) контракт на будівництво ділянки Орсара-ді-пулья – Бовіно в коридорі Неаполь – Барі. 

Консорціум у складі Webuild (70%), Impresa Pizzarotti і Astaldi будуватиме ділянку довжиною 11,8 км між ВРП і Бовіно в провінціях Авелліно і Фоджа. Нова двостороння лінія для руху зі швидкістю до 250 км/год включає тунель довжиною 9871 км і з’єднувальну ділянку 1,08 км з існуючої односторонньої лінією, максимальна швидкість на якій обмежена 90 км/год.

Пропозицію цього ж консорціуму визнано найкращою і в конкурсі на проектування і будівництво ще однієї ділянки (Орсара – Ірпіно протяжністю 28 км) в коридорі Неаполь – Барі. Тут передбачено спорудження тунелю довжиною 27 км. 

Реконструкція залізниці Неаполь – Барі готує її до вступу в трансєвропейський коридор мережі TEN-T, що зв’язує Гельсінкі (Фінляндія) і Валлетту (Мальта). Проект є пріоритетним в рамках державної програми Sblocca Italia. Його реалізація скоротить час поїздки між Неаполем і Барі до 2 год, між Міланом і Барі – до 6 год, а також буде сприяти пожвавленню економіки на півдні Італії, підвищенню привабливості залізничного транспорту в порівнянні з автомобільним і створенням нових робочих місць. Ще на двох ділянках, де веде роботи компанія Webuild (Неаполь – Канчеллі і апіче – Ірпіно), зайнято прямо або побічно понад 2200 чол., в поставки залучено понад 400 підприємств, в основному італійські.