CAF поставить в Німеччину електропоїзди з тяговими акумуляторами

Адміністрація перевезення регіонів Рейн-Рур (VRR) і Вестфалія-Ліппе (NWL) в землі Північний Рейн-Вестфалія визнали іспанську компанію CAF переможцем тендеру на поставку понад 60 електропоїздів з тяговими акумуляторними батареями. Після закінчення 10-денного терміну, відведеного на подачу іншими учасниками тендеру скарг, CAF повинна приступити до процедури укладення контракту на поставку поїздів, а також на їх обслуговування протягом 30-річного періоду.

Тендерні процедури, ініційовані адміністраціями VRR і NWL, почалися в 2018 р. і включали кілька раундів переговорів з його учасниками. Поставки здійснюються за моделлю фінансування регіональних мереж NRW і RRX (NRW-RRX), розробленої для землі Північний Рейн-Вестфалія.

Пропоновані CAF поїзда можуть отримувати живлення від контактної мережі або від тягових акумуляторних батарей під час руху по неелектрифікованим ділянкам. З переходом на новий рухомий склад на мережі VRR пробіг поїздів на дизельній тязі скоротиться до величини менше 10%.

У салонах електропоїздів є багатофункціональний простір для розміщення інвалідних крісел, велосипедів і дитячих колясок. Потяги також обладнані відкидними столиками, розетками, є доступ до бездротової мережі Wi-Fi.

CAF пропонує поїзда Civity BEMU двох типів місткості: на 120 і 160 місць. Всі вони будуть використовуватися на мережі Нижній Рейн-Мюнстерланд (Lower Rhine-Münsterland). Введення в експлуатацію подовжених електропоїздів передбачає і відповідні зміни на інфраструктурі, в тому числі планується адаптувати системи сигналізації, подовжити платформи і збільшити їх висоту, а також розширити парки відстою.

Нові поїзди планується ввести в обіг між Гельдерн, Крефельд і Нойсом. Буде використовуватися знову відкрита до Камп-Лінтфорт лінія Lower Rhine.

Мережа Нижній Рейн – Мюнстерланд з річним пробігом поїздів близько 6 млн км включає сім маршрутів. Для майбутніх операторів цих маршрутів проведуть окремий тендер. Перевезення за трьома маршрутами почнуть в грудні 2025 р. по іншим – до кінця грудня 2028 р.